Onze eerste dagen in Australie... - Reisverslag uit Perth, Australië van Kevin Brouwers - WaarBenJij.nu Onze eerste dagen in Australie... - Reisverslag uit Perth, Australië van Kevin Brouwers - WaarBenJij.nu

Onze eerste dagen in Australie...

Door: Kevin

Blijf op de hoogte en volg Kevin

05 November 2013 | Australië, Perth

Zaterdagmorgen was het dan eindelijk zover, we konden naar Schiphol om aan onze reis naar Australie te gaan beginnen.
De afgelopen week duurde wel lang door het vele afscheid nemen en de spanning die de hele reis met zich meebracht.
Maar eindelijk stonden we dan op Schiphol om via Singapore naar Perth te gaan vertrekken. Een lange reis van zo'n 24 uur die wat dat betreft wel heel goed was verlopen.

Bij aankomst in Perth waren we natuurlijk helemaal kapot, maar gelukkig werden we opgehaald door ome Ad, want die woont namenlijk al geruime tijd in Australie vlakbij Perth.
We gingen eerst bij hem en tante Truus op bezoek om lekker wat te gaan eten, een pilsje te drinken (heel belangrijk!!) en natuurlijk heel veel bij te buurten.
Net voor het donker werd gingen we samen met ome Ad nog een rondje door Perth rijden om wat wegwijs te worden hier. Waarna hij ons afzette bij ons Hostel voor de eerste 3 nachten: Comfort Hostel in Belmont (vlakbij Perth). Het zag er allemaal zeer netjes uit.

Ik trof het wel weer meteen, bij het uitpakken van m'n spullen kwam ik erachter dat mijn shampoo-fles had gelekt en behoorlijk wat spullen onder de shampoo waren komen te zitten, dus dat werd poetsen.
Maar dat was al vrij snel weer opgelost.

Maandag en dinsdag zijn we Perth wezen verkennen, we kunnen vanuit ons hostel gemakkelijk voor ongeveer 2 dollar naar het centrum reizen.
We hebben oa. het Kings Park bezocht, een mooi park aan de rand van de stad waar je lekker een middagje kon relaxen. Verder hebben we natuurlijk ook al de nodige pilsjes achter de kiezen, een groot nadeel is wel dat je hier voor een pilsje 10 dollar betaald, dus behoorlijk prijzig.

Het weer is zeer goed hier, met elke dag temperaturen rond de 30 graden. Nadeel is wel dat het hier 's avonds erg vroeg donker is, rond 7 uur. Vanavond is onze laatste nacht bij dit eerste hostel, daarna gaan we morgenvroeg naar het centrum van Perth, waar we voor 4 nachten hebben geboekt bij een backpackers place. Dan kunnen we is rustig gaan verkennen waar we zaterdag mijn verjaardag is voor een goeie kunnen gaan vieren....

Wordt Vervolgd....

• 05 November 2013 - 19:15

Miranda:

Hoi Kevin en Dirk.

We zijn blij dat jullie goed aangekomen zijn.Geniet er samen maar van, en vooral van het mooie weer. Want hier regent het de hele tijd.We houden contact.

Groetjes Pap en mam.XXXX

• 06 November 2013 - 18:50

Anneke:

Hey Kevin en Dirk, wil jullie een super vakantie wensen daar aan de andere kant van de wereld. Al zijn de biertjes daar wat aan de dure kant ze zullen dan ook hopelijk super smaken. Genieten jullie maar lekker. Veel plezier. Grtjs tante Anneke

• 07 November 2013 - 12:04

Susan:

Hey Kevin en Dirk,

Heel veel plezier daar downside..hopelijk mogen we nog vele verlagen lezen en misschien ook wat foto`s bewonderen.

groetjes Susan(nichtje)

• 07 November 2013 - 23:30

Nicky&thijs:

Heeey kevin en dirk..

Fijn dat alles goed is gegaan..op de shampoo na dan ;-)
    Heeel veel plezier op jullie reis Down under!!
    Gniet ervan! En alvast een fyne verjaardag neefje!

Grsz uit t mooie ( koude regenachtige) helenaveen

• 08 November 2013 - 19:53

Opa En Oma Van Grunsven:

Hoi Kevin en Dirk

Kevin hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag

als je slim bent Kevin dan vier je verjaardag bij ome Ad

dan kost een pilsje geen 10 dollar Kevin en Dirk geniet nog van

het mooie Ausralie groetjes aan ome Ad en tante Truus

Grtjs van Opa en Oma van Gunsven

• 08 November 2013 - 19:59

Lea :

Goeiemorgen Dirk en Kevin,

Allereerst; Van Harte Gefeliciteerd Kevin, namens ons allen hier achter gebleven in Liessel !!
    Dat heb je/jullie mooi voor mekaar.......'n jaartje ouder worden aan de andere kant v.d.wereld.
    Helemaal te gek maar je begrijpt dat we nu niet op de vlaai komen..... ;-)
    Daarom, maak er samen iets moois van, dan zien wij de foto's straks wel verschijnen..
    Alvast bedankt en tot schrijfs/horens.........

groetjes, Jos en Lea

• 08 November 2013 - 22:32

Mien En Hans:

Hey Kevin, hartelijk gefeliciteerd ! Een super mooie verjaardag en we nemen er eentje op je ! Proost !!
    We wachten vol spanning op je volgende verslag en foto's !
    Groetjes tante Mien en ome Hans

p.s. het advies van opa en oma is nog niet zo slecht ...............haha

• 08 November 2013 - 22:52

Piet En Miranda:

Van Harte Gefeliciteerd met je 23 ste verjaardag.En dat je dat zomaar in Australie mag vieren. De eerste keer dat we het niet samen vieren. Maar we eten toch wel een stukje vlaai, ook al ben jer er niet. En natuurlijk drinken we er ook een borrel op, Geniet er maar van en drink er maar samen een (of natuurlijk meer)met dirk op.We bellen straks wel even.Een hele dikke kus en een knuffel van ons allemaal. Groetjes van mam en pap en natuurlijke van je lieve zus daphne. xxxxxxx

• 09 November 2013 - 08:57

Diana, Harold, Selah, Jolie En Solenn:

Hoi Kevin,

van harte gefeliciteerd met je 23e verjaardag. Maak er samen met Dirk een leuke dag van!

Groetjes fam Van Doorn

ps. Willen jullie niet zoveel reis verslagen plaatsen, wij kunnen het niet bijhouden met lezen......!!!

• 09 November 2013 - 09:07

Kees En Marijke:

Hey Kevin, Happy Birthday! We wensen je veel plezier op deze speciale dag en hopen dat je een prachtige tijd hebt Downunder. Gr's van De buurtjes.

• 09 November 2013 - 12:55

Kees, Henriëtte, Donna En Bas:

Hallo Kevin,

Happy Birthday. Wat bijzonder he dat je nu in de zomer jarig bent. Ik het het ook een keer mogen meemaken en denk hier nog vaak aan terug. Wat leuk dat we jou en Dirk kunnen volgen. Geniet van je verjaardag en vooral van je tijd in het prachtige Australië. Groetjes.

• 09 November 2013 - 17:00

Monique: